"Artsys" la mare


Amintirea noastră de la mare e WOW sau OMG! :-) Ca să vorbesc în modernisme. Sunt atât de fericită! Pentru tot ceea ce Universul îmi dăruiește! Și ei trei și marea sunt cam unele din bucuriile mele supreme! Aceste clipe nu se mai întorc niciodată! Și de aceea le pun bine în suflet! Și în albumul cu fotografiile de familie!
Creez imagini pentru oameni minunați! Și îmi dau seama că ele le vor rămâne amintire peste ani și ani! Sunt amintiri prețioase! Creați clipe frumoase pentru voi și familiile voastre! Nimic altceva nu contează!  Bineînțeles, dacă vă surâde prezența mea, voi fi acolo! Ca prieten sau fotograf!
Această paranteză, încheind-o, vă las câteva fotografii cu copiii mei, de această dată, pe care îi ador și care sunt viața mea, Aron, Hana și Petru - fericiți și năstrușnici, la Marea Neagră!




































Aronelul: răcit cobză
Hana: minunată
Petru: terorizat de meduze
Eu: fericită maxim


Comentarii

Postări populare