Nuntă Dani & Raluca


Nunta lui Dani cu Raluca este pentru mine o amintire frumoasă. Nu îmi vine să cred cum zboară timpul. Mai deunăzi m-am întâlnit cu ei, să îmi povestescă despre cum iși fac planuri de căsătorie, și iată, deja vorbim la trecut. Sunt doi tineri pe sufletul meu. Deschiși, joviali, fini și îndrăgostiți. Și-au organizat singuri nunta, în cel mai mic detaliu. Au combinat frumos elemente de nuntă tradițională românesca cu eleganță și stil. Oamenii dragi lor le-au fost alături. Și mie de asemenea, colegi talentați cu care am făcut o echipă grozavă. Și munca noastră depinde de atmosfera și comunicarea pe care noi, cei care suntem în spatele poveștii pe care o documentăm în imagini pentru voi, să ne simțim foarte bine împreună. Așa că, iti mulțumesc Julius Paul, Wedding Tree - Wedding Film, Andra Roman, Renata Dradici! A fost grozav să lucrăm împreună!
Locații: Muzeul Satului Cluj Napoca & Wonderland Resort Cluj
























































































































































































Comentarii

Postări populare