Botezul bebelinei Eva


Pe Ruxandra și Andrei i-am cunoscut așteptând-o pe baby Eva, cu drag și multă preocupare cum fac toti părinții care iși iubesc pruncii. Iar acum, de când o știu și pe bebelina Eva, nu pot decât să spun: e adorabilă!  De curând, am participat cu aparatul meu de fotografiat, la botezul ei, un eveniment elegant, precum îmi place la nebunie, împreună cu părinții ei frumoși și familia care o adoră.  Am spus poveste lor în câteva imagini, din care vă arăt și vouă câteva, în cele ce urmează. Aroma Restaurants - Cluj Napoca, rămâne una din locațiile mele de suflet, pentru asemenea evenimente, și vă recomand cu drag, să îi gustați atmosfera. Decorul creativ, asigurat de Crown Events Romania. Tinute chic: Diana Antohi
Enjoy!




















































































Comentarii

Postări populare