Sesiune foto la mare



Am avut bucuria sa imi petrec cateva zile frumoase la Marea Neagra cu copiii mei. Am rareori ocazia sa ma ocup de ei, ca si fotograf, iar motivele sunt diverse. Cine este fotograf si are copii, stie despre ce vorbesc! De aceasta data, insa, ne-a reusit. Mie imi place sa ii surprind, aproape cu neincetare, dar ei, au momente in care sunt foarte interesati si incantati de faptul ca sunt fotografiati, precum fac cu clentii mei, altele in care deja se plictisesc. Putin din toate aceste stari ale lor, se vad in imagini. Va arat si voua, fotografii de concediu create cu dragoste, pentru a dainui in timp si a ne ramane ca si amintire. Asa cum sunt ei, copiii, unici si surprinzatori, asa cum e marea, minunata!
Copiii si marea vor ocupa mereu un loc important in inima mea!
Ei cresc, iar eu ma simt pe zi ce trece mai norocoasa si mai fericita pentru ca m-au ales sa le fiu mama. Marea  va ramane pentru mine o vesnica incantare!














Aron


Hana












Petru








 






































Fotografiile au fost realizate pe plaja Jupiter, Constanta, Vulcanii Noroiosi si Cetatea Rupea.
www.artsyvibes.ro
2017

Comentarii

Postări populare